Główne dwa sposoby dostarczenia sprzętu do naprawy to:
- wizyta w siedzibie
- zamówienie kuriera
Osobiście sprzęt do naprawy można dostarczyć w godzinach otwarcia serwisu.
Odbiór sprzętu do naprawy przez kuriera - Kraków - Gratis!
"Door to door" usługa serwisowa na europejskim poziomie tylko w ProLap!!!
Jesteś zapracowany?
Brakuje Ci czasu?
Szukasz oszczędności?
Nie masz ochoty na jeżdżenie po serwisach?
Nie trać czasu na szukanie serwisu!
Nie trać czasu na zastanawianie się nad miejscem parkingowym!
Specjalnie dla Ciebie… mamy usługę dopasowaną do Twoich potrzeb!!!
Tylko u nas usługa „ Door to door”!!!
Na czym to polega?
- zgłaszasz nam usterkę
- my odbieramy od Ciebie sprzęt,
- możliwie najszybciej naprawiamy
- dostarczamy pod wskazany adres
Jeszcze nigdy nie było tak łatwo, sprawnie i przyjaźnie klientowi.
Skorzystanie z naszej usługi pozwoli na oszczędzenie czasu ,a co najważniejsze nie narazi Cię na dodatkowe koszty.
Same korzyści i zero kosztów.
Korzyści:
- oszczędzasz czas na dojazd
- to my przyjeżdżamy do Ciebie
- kurier może być u Ciebie nawet do 15 minut od przyjęcia zlecenia
- część usług wykonujemy tego samego dnia
- załatwiasz wszystko z miejsca zamieszkania, pracy lub dowolnego innego przez siebie wybranego
- zero dodatkowych kosztów
- nie rezygnujesz z codziennych zajęć, aby odwiedzić serwis
- nie tracisz czasu na szukanie miejsca parkingowego
- zero kolejek – nie tracisz czasu na stanie w kolejkach
- za wykonaną usługę płacisz gotówką u kuriera lub przedpłatą na konto
Skorzystaj i zamów kuriera już dziś!
Sprawdź naszą usługę i szybkość reakcji - kurier może być u Ciebie nawet za 15 minut!
Nasza usługa "Door to door" już od wielu lat cieszy się coraz większym powodzeniem wśród klientów, zarówno biznesowych jak i indywidualnych.
Masz dodatkowe pytania? Bardzo chętnie na nie odpowiemy telefonicznie, mailowo lub osobiście.
Diagnoza to podstawa dla każdej naprawy. Diagnoza jest realizowana według standardów opracowanych przez nas, na podstawie wieloletniego doświadczenia.
Przykładowo w przypadkach, gdy system nie wstaje sprawdzamy w pierwszej kolejności sprawność podzespołów takich jak np.: dysk twardy - odpowiedzialny za wszystkie dane i pliki systemowe, gdyż jakiekolwiek działania na uszkodzonym dysku twardym mogą prowadzić do nieodwracalnej utraty danych. A to właśnie dane najczęściej są najcenniejsze. I co dla nas oczywiste, próby naprawy, przywracania czy reinstalacji systemu na uszkodzonym fizycznie dysku są bezcelowe i prowadzą do przedłużenia czasu naprawy i często wzrostu kosztu naprawy. Dlatego też skuteczna diagnoza jest często najważniejszym elementem przed ewentualną naprawą.
Ze względu na indywidualny charakter uszkodzeń i awarii w przeważającej większości przypadków ostateczną cenę można określić jedynie podczas specjalistycznej diagnozy w serwisie. Nasza wycena polega na znalezieniu możliwie najbardziej opłacalnego i skutecznego dla Klienta sposobu naprawy. Przykładowo w przypadkach uszkodzenia klapy matrycy, o ile to możliwe, wyceniamy naprawę w kilku wariantach czyli według nowych oryginalnych części, według części używanych lub po prostu naprawę uszkodzonej klapy poprzez spawanie materiału w miejscach uszkodzenia. W ten sposób Klient ma możliwość zdecydowania o wariancie naprawy według dostępnego budżetu i naszej najlepszej wiedzy.
U nas Klient przed naprawą zna wszystkie koszty!
Po wykonaniu specjalistycznej szczegółowej diagnozy informujemy Klienta o uszkodzeniach i to właśnie Klient decyduje czy naprawiamy czy realizujemy tylko diagnozę.
Po akceptacji przez Klienta kosztów przechodzimy do realizacji naprawy. Każda naprawa jest zakończona testami, które często wykraczają poza naprawianą usterkę, aby przed wydaniem sprzętu możliwie najbardizej szczegółowo wszystko przetestować. Wszystkie działania podcas naprawy i po naprawie są nastawione na uzyskanie możliwie najdłuższej pracy komputera bez kolejnych awarii. Na każdą naprawę dajemy gwarancję nawet do 12 miesięcy. Części objęte są gwarancją producenta czyli np. w przypadku dysków twardych jest to nawet 60 miesięcy.