O Firmie

ProLap - Profesjonalni w Laptopach

Od wielu lat działamy na rynku usług serwisowych w Krakowie, rok rocznie utrwalając opinię firmy rzetelnej, nastawionej na realizację potrzeb naszych klientów. Zakres świadczonych usług koncentruje się na naprawie i konserwacji sprzętu komputerowego, prowadzimy także sklep stacjonarny oraz szeroko zakrojoną sprzedaż w serwisie allegro.pl.

"Naszą misją jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb na szybką, profesjonalną i kompleksową usługę związaną z działalnością w branży komputerowej, poprzez indywidualne podejście do klienta, tak aby każdy ze zleceniodawców był z niej zadowolony i bez wahania polecał nas innym potencjalnym klientom."

W działalności stawiamy na:

Indywidualne podejście do klienta...

Klient, który niekoniecznie chce angażować się w wyjaśnienia i sprawy techniczne przekaże nam sprzęt uszkodzony i możliwie najszybciej otrzyma sprawny sprzęt gotowy do natychmiastowego działania wraz z kartą gwarancyjną. Bez zbędnego "bełkotu" technicznego.
Klient "orientujący się w temacie" może uzyskać interesujące go informacje. Będzie miał dostęp praktycznie do wszelkich informacji o jego sprzęcie i wykonywanej naprawie, łącznie z bezpośrednim kontaktem z serwisantem, który od początku do końca zajmował się jego sprzętem i zleceniem.

Komunikację...

Z doświadczenia wiem, że każdy lubi wiedzieć na jakim etapie jest realizacja jego zlecenia, a także powstaje wiele pytań związanych z samym uszkodzeniem. W związku z czym udostępniamy wszelkie możliwe kanały kontaktu praktycznie przez całą dobę, aby klient mógł korzystać z preferowanej przez siebie formy. 

Dostępność i wygodę...

Dopasowaliśmy godziny otwarcia punktu serwisowego do potrzeb klienta pracującego. Każdy znajdzie dogodny dla siebie czas, czy to przed pracą czy po pracy, na dostarczenie i odebranie sprzętu z naprawy. A w przypadku gdyby, okazało się to jeszcze za mało to odbierzemy i dostarczymy sprzęt osobiście w umówione miejsce.
Przed lokalem dostępny jest parking dla zmotoryzowanych, a rowery można wprowadzać do samego lokalu, by mieć je na oku.

Współpracę i słuchanie klienta...

Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie na dowolny temat związany z naszą działalnością. Wskazówki klientów są dla nas bezcenne.